20 Mayıs 2013 Pazartesi

öz hakiki 1. hafta 1. gün

20 Mayıs 2013, 10 haftalık bedeni, zihni, alışkanlıkları düzeltme maratonumun başlangıç günü.

Bu süreçte doğumgünüm, tez jürim, evlilik yıldönümüm, çok sevdiğim bir arkadaşımın düğünü, çok sevdiğim bir dostumun nişanı, Ankara'da Toscana havası yaşatan bir havuzda geçirilecek günler ve canım 2013 baharı ve yazı var. Şu hayatta en önemli iş hayatın hakkını vermekse ve hayat kutlamalar, sınavlar, stres, heyecan, mutluluk, yorgunluk, coşku, başarı, başarısızlık gibi birbirinden farklı bir sürü şeyi bir arada sunuyorsa, ideal şart arayışı diye bir şey yok. Kilo vermek için hayatımdan herşeyi bırakıp ayırabileceğim bir dönem yok, olmasın da! O yüzden stres, mutluluk ve mutsuzluk yaşadığımda saçma sapan yeme alışkanlığından kurtulmak da bu dönemin ödevi.

Bana kolay gelsin..

Bugün uykumu pek alamadan uyandım. kampüsteki market henüz açılmamıştı, starbucks'tan musli (fahiş fiyatlı, mısır şuruplu!) ve naneli yeşil çay aldım oturdum. sonrası mini market alışverişi ve ofise geçiş.

KAHVALTI:   Starbucks meyveli müsli+kayısılı activia

ÖĞLE:  1 kase domates çorbası+hellimli salata

AKŞAM:   Taze fasulye, bulgur pilavı, cacık (anne yemekleri)

Fiziksel aktivite: 70 dakika açıkhavada yürüyüş

ARA ÖĞÜN: 1 kayısılı activia, 5 badem

Ofisten çıkmadan gelen mail'le 
 aydır çalıştığım ve uzamasını beklediğimiz projenin uzamayacağını öğrendim. Maddi olarak hiç iyi olmadı benim için. Rahat bir yaz olmayacak. Ek gelir iyiydi.. Ama bilgim, donanımım, tecrübem cebimde. Maddi durumları düzeltmek için çalışmaya devam.


Sıvı: 1 kupa naneli yeşil çay, 1 litreden biraz fazla su

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder