27 Mayıs 2013 Pazartesi

2. hafta 1. gün

1 haftayı güzel geçirmenin gurur ve mutluluğuyla merhaba!

Sabah tartıldım: 72.1 çıktım! Çok mutluyum! Sağlıklı beslenmek, suyu arttırmak (hala yeterli değil) ve fiziksel aktivitemi arttırarak neredeyse 3 kilo eksik çıktım tartıda! :)

Tanita'mın yağ ölçümüne hala güvenemediğim için onları paylaşmıyorum henüz.

Sabah ciddi bir başağrısıyla uyandım, izin aldım, bugün evden çalışacağım, inşaat gürültüleri eşliğinde maalesef.. Neyse çok güzel bir sonuca uyandım!

10:00 gibi karbonatlı suyumu ve ilacımı içtim.

KAHVALTI: 2 wasa, çeyrek avuç çiğ kaju, 1tam+2 yumurta beyazı ve baharatlarla hazırlanmış çırpılmış yumurta.

ARA: 1 orta boy muz, 1 sade activia (muzu ezip activia ile karıştırdım çok güzel oldu), 5 badem.

2. ANA ÖĞÜN (akşam yemeği saatinde yedim ondan öğle yazmıyorum): 3 ızgara köfte, acısos ve hardal eşliğinde, 2 wasa, 1 orta boy salata kasesi buharda pişmiş karnıbahar üzerine 1 sade activia, bol pul biber, azıcık zeytinyağı.

Sıvı alımı : 3 kupa yaseminli yeşil çay, 1,5 litre su (hepsi karbonatlı)

Fiziksel aktivite: Gün içinde hareketli olmayı önemsiyorum bugün iş nedeniyle bol kol ve sırt ağrısıyla durmadan pc başında geçti. son iki günde 50 word sayfası yazı yazdım sanırım.. Bu da sandalyeye yapışık bir gün demek. Arada kalkıp evin içinde dolaşıyorum arada bacaklarım açılsın diye. Bunu aktivite diye yazmıyorum aktivitesizlik olarak not düşüyorum. :)

ARA: 23:00'te sırf daha oturup çalışmam gerektiği için ve acıktığımdan ara öğün yaptım, resmen glikoz kafamı çalıştırsın diye. tee allahım ya.. bir dilim ananas (kafam çalışsın belim incelsin), 1 büyük tatlı kaşığı sade activia (aman insülin mantıklı salgılansın), 2 çiğ badem (aman ananasın şekerini dengelesin) gülüyorum halime.

Vitaminler: 1 centrum, 1 ginseng


4 yorum:

  1. oleyoleyoooooo :)
    tebrikler! dahası da gelecek peşisıra, pek sevindim derya.

    başağrısı bende de çok fena bir şekilde var bu aralar, havaya suya yorup üzerinde durmamaya çalışıyorum ama hep öyle kolay olmuyor. geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol Aslı! :) başağrısı için de bol su, temiz hava ve aç kalmamaya dikkat etmek dışında bir şey gelmiyor aklıma, bu yoğunlukta, iş stresinde hayatın bir parçası oldu başağrısı resmen..

      Sil
  2. Tebrikler D.
    Karbonatlı su mevzusunu açar mısın anlayamadım onu
    Bi de aslı tartılar için tarih ve hediye belirlemişti motive edici oldu sanırım
    Yani gözünde bir tarih bir kilo, isteyince daha da kolaylaşır ya herşey
    Ben bu aralar gecikmiş kahvaltılar ve gecikmiş akşam yemekleri ile sıkıntı yaşıyorum
    O zaman az yiyim diyorum o da kötü oluyor beni eskiden beri hizaya sokan şey üç öğün düzenli beslenme ben de blog işine girip kendimi disipline etmeye mi çalışsam acaba
    Nuray

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Nuray :) ben eskiden de bir blog açmıştım motivasyon olsun diye ama çok zaman harcıyordum bir haftada hem bıkmıştım hem de zaman kaybı yaşatmıştı, bu sefer bir deftere ne yaptığı yazmak yerine buraya yazıyorum, günde max. 2 kere ve kısa süreli uğruyorum öyle olunca çok işime yaradı. sen de dene istersen? Ben çok hedef odaklıyımdır, hedef daha motive kılıyor beni sanırım, şimdi özel tarihler olunca önümde onları hedeflere uyarladım bir de al ver al ver muhabbetinden çok yorulmuştum Nuray, o yüzden sanırım son raddede ve hazır olunca başladım bu sefer.

      Karbonatlı su için de hemen mini bir post yapayım, sana ve başka gelenler olursa onlara faydalı olsun.
      Sevgiler

      Sil