29 Mayıs 2013 Çarşamba

2. hafta 3. gün

Sabah 7'de zombie gibi uyandım yine. Taş çatlasın 23:30'da uyuyup bu kadar zor uyanmak.. Ben de eşim de. Üstelik sigara içmiyoruz, akşam spordan sonra tv bile izlemedik sadece bir şeyler okuduk yani kalitesiz uyku için uyaran da yok, sabah gürültüye de uyanmadık, alarma kalktık, yani belirlediğimiz saate. Bilmiyorum hala mı mevsim geçişi yoksa bir detoks falan mı yapmak lazım? İçki de içmiyoruz bayağıdır ama bu eve taşındık taşınalı zor uyanıyoruz..

7:30 arası bir bardak suyla ilacımı içtim.

09:45 gibi kahvaltımı yaptım.

KAHVALTI: 2 yumurtadan çırpılmış yumurta, 13 badem, 1 kuru erik, 1,5 çorba kaşığı süzme yoğurt, 4-5 zeytin, domates, salatalık, 1,5 dilim kepek ekmek (bugün sıkı bir kahvaltı yaptım, değişiklik iyidir)

Bugün çok su içmem lazım çooook! :)

ÖĞLE: 1 tabak zeytinyağlı taze fasulye, 2 kaşık süzme yoğurt

ARA: 3 gün kurusu, çeyrek avuç çiğ badem

AKŞAM: 1,5 tabak taze fasulye, 1 tabak kabak (içinde patates de varmış) fırın mücver, 1 kaşık süzme yoğurt (ÖZETLE SAÇMALAMA)

çalışırken yetişmeyecek işlerin kaygısı ile acıkan karnım birleşti, çok hoş oldu..

Bu gereksiz çok miktarda yiyecekten sonra saat 8'de iş için PC başında olmam gerektiğinden 15 dakikalığına dışarı çıktım, site civarında yürüdüm, 6. kata 2 kere çıkıp indim. Şimdi bunu saçma sapan yiyeceğimi ilk anladığımda yapsaydım şu anki suçluluk duygumdan eser kalmayacaktı. Kendime yediklerinin zararsız doğru seçenekler olması kadar (ki mücver öyle bile değil) porsiyon kontrolunun de ne kadar önemli olduğunu öğretmeliyim..

Sıvı: 1,5 litre su, 2 büyük kupa yeşil çay, 500 ml maydanoz suyu (limon katılmış)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder