20 Mayıs 2013 Pazartesi

1. hafta 2. gün

Sabah kalkar kalkmaz tartıldım. Tartıyı güvenilir olsun diye tanita'dan aldım ama yağ oranı ölçümünde sıkıntı var sanırım. ya da vücuttaki su oranı beslenme vs bu oran bi günde değişebiliyor bilmiyorum..

ağırlık: 75
 Dünden bugüne tartıda 1,4 kilo eksilmişim. bu tabii ki yağdan vs değil, homini gırtlak yenen 3 günden sonra insan gibi yiyince ve bağırsaklar da çalışınca olan bir şey. yine de iyi hissettirmedi mi? hissettirdi.

düğünden bir sürü fotoğrafım var. ayda bir o elbiseyi giyip fotoğraf çektirip nereden nereye geldiğimi görmeyi planlıyorum.

bu arada kol nasıl erir acaba? kollarım benim değil başkasının sanki.. nasıl eriteceğim onları diye düşünüyorum kara kara...

Neyse bugüne geleyim tekrar:

KAHVALTI: Ofiste Activia Kahvaltı Zamanı (müslili, üzümlü probiyotik yoğurt), 2 gün kurusu, 7 badem, activia'ya tarçın da attım. (bu bayıldığım bir kahvaltı şekli değil sonuçta işlenmiş gıda, içinde tatlandırıcı var, koruyucu var vs ama zamanım yoksa düzgün bir kahvaltıya olabilecek en makul tercihi yapmalıyım v ekampüste sabah kahvaltısının diğer alternatifleri Starbucks'ın bol kalorili tuzluları, kantinlerde satılan tost, açma ve poğaçalar maalesef. yok ki şöyle omlet yapan bir yer..)

ARA: coffee break'te tüm hamurişleri, tatlılar, gazlı içecekler arasında en makul (kalorisiz değil) seçenek kuruyemiş tabağıydı. badem, antep fıstığı..

ÖĞLE: kongre salonundan yemekhaneye geçtim direkt, mönüde ne olduğunu bilmeden.. Domates çorbası, bulgur pilavı, kurufasulye ve AOÇ yoğurdu vardı. bilsem gitmezdim. safi karbonhidrat.. ama yemekhane porsiyonları normalden küçük tek tesellim bu.

ARA: Eve geçince 1 kayısılı activia

AKŞAM: 18:00 civarı yedim. 1 tam+2 yumurta beyazından omlet, domates, taze nane ve az zeytinyağlı söğüş salata, 2 wasa tam tahıllı (wasa sandwich değil sade duz sunta gibi wasalardan), 2 kibrit kutusu kadar beyaz peynir, 4 ceviz içi

ARA: 3 malta eriği, tarçın eklenmiş bir bardak kefir

Fiziksel aktivite: Açıkhavada 1 saat tempolu yürüyüş

Günlük sıvı miktarı: yaklaşık 2 litre su

2 yorum:

  1. biraz geriden geliyorum ama şahane kararlarını okudum sevindim :)

    kol için mini tavsiye (ben toparlamaya başladım yavaş yavaş, görüyorum) : eğer henüz edinmediysen 1er kiloluk ağırlık edin ya da pet su şişesi kullan. sonra youtube'a dal ve jillian michaels ile 30 day shred programına level 1'den başla. 30 gün sonunda o kollarda toparlanma olmazsa benim de adım aslı değil ;)

    YanıtlaSil
  2. Aslı! ben senin sessiz bir takipçinken senden görüp 1'er kiloluk dumble aldım, J. Michalels 30 Day Shred'in torrentini indirdim, 2 kere falan yaptım. Şimdi kendimi çok ağır ve kondüsyonsuz hissettiğimden sıkı bir yürüyüş programıyla başlayıp Jillian'a geçerim diyordum, erteliyordum da biraz. :P Şİmdi böyle dedin ya herşey elimin altındayken bugün başlamaz mıyım ben! :)

    Çok teşekkür ederim .:)

    YanıtlaSil