26 Mayıs 2013 Pazar

Bilançomsu hedefimsi karalamalar

  • Yürüyüş düzenli yapıldığında ciddi fark yaratıyor, şimdiden hissediyorum.
  • Leslie 5 mil benim çok terleyerek ama havada karada yaptığım bir kardio çalışması onu tekrar rutine sokmanın vaktidir.
  • Jillian'dan sevgili Aslı çok fayda görmüş, ben bir ara yaptğımda ben de etkili olacağı izlenimine kapılmıştım. Jillian'ı da haftada 4-5 gün yapmak yeni hedefim.
  • Squat! IG'deki öncesi sonrası fotoğraflarında kalçada yarattığı fark inanılmaz, 35+40+45+Dinlen+50+55+60 şeklinde 7 günlük programa yarın başlıyorum. 
  • Selülit ve çatlaklar.. Standart vücut fırçalama, peeling ve selülit kremi ile topuktan karna masaj. Her gün! Spor öncesi ve sonrası!
  • Çatlaklar için yatmadan bio oil sürme..
  • Karbonatlı suda 2,5 litrenin altına düşmeme.
  • Kampüste ya da annemlerin orada her gün minimum 45 dakika açıkhavada yürüyüş. 
  • Merdiven buldukça mana aramadan inip çıkmak!
  • Yatmadan her gece zavallı bacaklarım için kremle masaj. 
  • Gün aşırı tüm egzersiz programından bağımsız olarak karın ve kol çalışmak. Bir gün karın bir gün kol gibi. 
buraya yazınca çok takık göründü farkındayım ama realite bu zaten, bedenimdeki iyileştirilebilir ama şu anda kendini salmış her bir noktaya çok takığım. ben efor sarfedeyim de sonuca bakarız. ;)

zaten hem bloga düzenli olarak yaptıklarımı ve hedeflerimi yazmamdaki amaç kendimi disipline etmek ve amaç uğruna emek verme disiplinini kazanmak. her gün selülitime, çatlağıma, bıngıl bıngıl koluma, yer çekimine yenik düşmeye başlayan popoma bakıp üzüleceğime (cidden üzülüyorum neden kendime dikkat etmiyorum bu yaşta ne hale geldim diye) yapmam gerekenleri yapıp, süre kısıtı olmadan güzel sonuçlar almak istiyorum. Süre kısıtı olmamasından kastım, yaza/tatile (temmuz sonuna) bu selülitler bitmez, çatlaklar gitmez, her şey istediğim noktaya gelmez ama çok daha iyi noktaya gelir, aldığım sonuçlar tatilde moral olur bana, inancımı tazeler ve sonrasında devam edince istediğim şeylere ulaşırım.

Koydum kafaya.

2 yorum:

  1. kopya çekeceğim bu listenden derya! fakat bana biraz fazla zorlayıcı geldi, tutulup kalırsam yazarım sana :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zorlayıcı Aslı zorlayıcı :) yüzde 60'ını yerine getirsek, kondüsyon artınca hedef büyütsek yeridir bence. ;)

      Sil