29 Mayıs 2013 Çarşamba

1. HAFTA RAPORU

her haftanın bitimiyle o haftayı değerlendiren bir rapor yazacağım. çünkü bu spor ve sağlıklı beslenme alışkanlığı edinme süresini, alışkanlığın yerleşeceği 10 haftalık bir program üzerinden değerlendiriyorum ve haftalarımı yorumlamak hedefin neresindeyim, ne yapıyorum, ne yapmalıyım konusunda bana fikir verecek.


  • 1. hafta tam 6 gün yürüyüş yapmışım. bunlardan biri 35 dkika ile çok kısa süreli kalsa da hafta da 6 gün yürümüş olmak çok başarılı.
  • ilk gün dışında 1,5 litre suyun altına hiç düşmemişim. çok iyi.
  • karbonatlı su miktarı da iyi.
  • kaçamak yok, yeme krizi yok.
  • regl haftam olmasına rağmen bunu bahane edip saçmalamadım (olması gereken de bu :) )
İlk haftayı çok başarılı buldum! Aferin bana! :) İşte bundan 10 kere yapınca güzel sonuçlar vücuda gelecek. :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder