26 Mayıs 2013 Pazar

1. hafta 7. Gün

7:25'te inşaat gürültüsüyle uyanma. sinir bozucu rutinimiz.. 8 gibi suyumla ilacımı içtim. çok az da olsa hipotiroid var bende.

8:45 gibi pratik kahvaltı.
KAHVALTI: 1 kayısılı activia (toz tarçık bitmiş çubuk tarçın attım-iyimserliğime sağlık-bir etkisi olmadı tabii ki), 3 malta eriği, 3 ceviz içi

Erken kalkmanın tek avantajı kalktığımdan beri çalışmam. Benim için çok önemli önümdeki 2 hafta.

Bugün tüm gün, gece çalışmayı, ikindiden sonra Leslie 5 mil ve Jillian Michaels 30 Day Shred Level 1 yapmayı planlıyorum. Belki çok bunalırsam eşimle yürüyüşe çıkarız. Hatta bunalmasak bile açıkhavada yapılan egzersiz gibisi yok, akşamüstü yürüsek şahane olacak.. Gün sonunda da gelip raporumu vereceğim. :)

Demiştim peki ne oldu:

Sabah yorgun ve uykuyu alamadan uyanmak, kalktığımdan beri çalışmak ve öğün arasını fazla tutmak tansiyonumu düşürdü. öğlen bir gibi yattım 4:30 gibi kalktım. sersem gibiydim, baş ağrım geçmemişti ve hala inşaat gürültüsü vardı.

Bu halde bugün Leslie ve Jillian yapmak mümkün olmadığı gibi sağlığı sabote etmek olcaktı o yüzden yemek hazırlayana kadar ARA ÖĞÜN: yarım şişe (130ml civarı) orman meyveli kefir içtim.

dağınık mutfağı, çamaşırları, salonu topladım ki gözüm gönlüm açılsın. çamaşır attım makineye. yemek hazırladım.

ÖĞLE: öğle diyorum da günün son ana öğünü. 3 ızgara köfte, yarım kabaktan zoodle (salata soyacağıyla kesilmiş ve az yağ ve sicak su ile noodle gibi pişirilmiş kabak, zucchini+noodle'dan geliyor çakma adı), 1 kase yoğurtlu az zeytinyağı ve pul biber soslu kereviz salatası (nasıl özlemişim kereviz salatasını!), 2 wasa.

Fiziksel aktivite: Akşam üzeri eşimle eve yakın park ve yürüyüş alanı olan bir alana gittik. Hem temiz hava aldım hem de 35 dakika açık havada yürümüş oldum. Hiç yoktan iyidir. :)

yürüyüşten sonra bir double espresso macchiato içtim. zehir gibiydi. :) bir dahakinde hakkımı ristretto bianco'dan yana kullanırım. :)

Sonra market alışverişi ve ev.

Şimdi günlük raporumu giriyorum, bir az önce ağzıma sadece bir adet çiğ kaju attım.

Sıvı alımı: Çok az yeşil çay (içerken tansiyonum düşünce bıraktım çayı), 1,5 litre su (500ml'si ingiliz karbonatlı)

Daha dinlenmiş, daha enerjik günlere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder