23 Mayıs 2013 Perşembe

1. hafta 4. gün

06:50'de kalktım.

Sabah bir kupa su.

KAHVALTI:  geceden hazırladığım bir kavanoz içinde buzdolabında muhafaza ettiğim, 1 orta boy muz, 3 ç.k. yulaf ezmesi, 2 tatlı k. buğday kepeği, 2 sade activia, 10 badem, bol tarçınlı müsli.

günlük sıvı miktarı:2,5 litreden fazla ingiliz karbonatlı su, 1 kupa yaseminli yeşil çay

ÖĞLE: marul, havuç, kırmızı lahana, iki kaşık kısır, sote tavuk, 1-3 dilim salatalık turşusu, domates, salatalık ile hazırlanmış salata. (kampüsteki kafelerden birinden, malzemelerinin ve tavuğu pişirme yönteminin çok sağlıklı olduğunu sanmıyorum maalesef)

Öğle yemeğinden 2 saat sonra bir kupa yeşil çay

ARA: 1 tane orman meyveli activia

AKŞAM: 1 tabak kuşbaşı tavuklu, patlıcanlı, biberli, kabaklı fırın yemeği, 1 orta boy salata kasesi salatalık ve bol maydanozlu, zeytinyağlı, limonlu salata

Akşam yemeğinden sonra 1 saat açık havada tempolu yürüyüş

ARA: 1 orman meyveli activia, 9 badem (çalışmak için normalden geç yatacağım o yüzden yedim ama düşündüğüm kadar geç yatmadım, bu öğünden 2,5 sa sonra yattım)

Yürüyüş rutini pek güzel oldu. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder