25 Mayıs 2013 Cumartesi

1. hafta 6. gün

sabah inşaat gürültüsüyle uyandım, kalkar kalkmaz 500 ml ingiliz karbonatlı su içtim.

bir saat sonra kahvaltımı yaptım.

KAHVALTI: 2,5 yemek kaşığı yulaf ezmesi, 2 tatlı kaşığı buğday kepeği, 5 çilek, 1,5 paket sade activia, 10 badem, biraz toz tarçın ile hazırlanmış müsli. (9:30)

ARA: 1 orman meyveli activia (13:00)

ARA: 1 avuç karışık kuruyemiş: kaju, antep fıztığı,tuzlu badem,yer fıstığı

ÖĞLE: mangal yaptık açıkhavada arkadaşlarla. 4-5 dilim ızgara sucuk, zeytinyağlı çoban salata ve zeytinyağlı roka salatası, yarım avuç yer fıstığı (bu öğüne öğle diyorum ama günün son öğüne olacak kadar geç bir öğün oldu)

Fiziksel aktivite: bugün açıkhavada arkadaşlarla geçti, evde de çalışmamla ilgileneceğim o yüzden bugün ficudu dinlendiriyorum. :)

Sıvı alımı: 1 kupa yaseminli yeşil çay, 1 kupa mate çayı, 1,5 litreden fazla su, 1 fincan sade türk kahvesi

Reglim bittikten iki gün sonra tartılmak istiyorum, inceldim gibi hissediyorum. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder