17 Mayıs 2013 Cuma

1. hafta 2. gün

sabah 7:50 gibi uyandım.  aç karna annemlerin tartısıyla tartıldım, 74,1 çıktım. mutlu oldum. 70'e ne kadar yakın  60'lara da o kadar yakın demek çünkü. ve ben eylülden beri 60lı kiloları görmedim.

pazartesi günü kendi evimde, yağ ve su oranını ölçen tartımla da tartılacağım ve benim asıl hereket noktam o tartıda gördüklerim olacak. geçen hafta %33 küsur yağ oranını gördüm.. derdim o yağdan kurtulmak ne de olsa..

neyse efendim 9:30 gibi yaptım kahvaltımı.

kahvaltı: 1 tam yumurta, 2 yumurtanın beyazı ve baharatlarla yapılmış çırpılmış yumurta, bol maydanoz ve bir domatesli biraz zeytinyağlı salata, 1 ceviz, 3-4 uno kepekli stick, 2 malta eriği.

ara: bir küçük su bardağı kefir (tarçın eklenmiş), 7 badem, 16 kiraz (miktarını bileyim diye sayıyoru

ne güzel değil mi sonra projeden gönderilen iki quiz'i yola çıkmadan tamamla, tamamlarken de acık..

ara: çiğ badem, kavrulmamış fındık, incir kurusu, pekan cevizinden oluşan yol ve şehirdışı ara öğünleri için aldığım karışık kuruyemişten baya bi yedim. minik bir çerez kasesine yakın. 1 tane etiform pirinç patlağı yedim.

proje yüzünden yemek yiyemeyince 3 pirinç patlağı daha yedim.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder