29 Mayıs 2013 Çarşamba

kadınsal mevzular

Bunu buraya yazıp yazmamakta kararsız kaldım ama zihnimde kiloyla ve istediğim görüntüde olmamakla ilişkilendirdiğim için yazmaya karar verdim. Sabah eşim işe giderken ben de kütüphaneye geçiyordum, üstümde eşofman altı spor ayakkabı, dağınık topuz saçım bolca kitap ve laptop'ımla. Tatlım neden böyle giyindin çok bıraktın kendini o eski bakımlı D. nerede dedi? Öyle kibar ve usturuplu söyledi ki içten içe bozulmama rağmen ona kızamadım. Biz birlikte olmaya başladığımız ve öncesinde beni her zaman ortama göre şık giyinmiş, hafif de olsa makyajlı, saçı başı düzgün görmüş bir insan olarak son zamanlardaki hallerimi garipsemesini yadırgamıyorum. Giyinmenin sosyal ve kişisel ifade yöntemi yönü kalmadı resmen rahatlık ve örtünme amaçlı giyiniyorum ki benim gibi bu işe hatta felsefesine ve tarihine meraklı dünyanın belli başlı yerlerinde ne var merak eden, (asla övünmek için söylemiyorum bir nevi beynimde çöplük) kozmetik, dermo kozmetik bilgisi fazla biri için şu halim resmen berbat.. Duş, diş fırçalama bir kot bir bluz. Bundan mutlu olan ve yeterli gören için hiç sorun değil ama ben böyle ben değilim, çevrem de söylüyor. Eski çalışma arkadaşlarım, yakın arkadaşlarım, ailem, sevgilim! İşler yoğunken (hayatımın en yoğun dönemlerinden biri ki 1 aya geçecek) kendimi bırakmam bende alışkanlık oldu. Nasıl şevkle hazırlanılır unuttum bile. Bir de evlilik hazırlıkları ve evliliğin maddi sorumluluklarıyla eski harcama kalemlerimi kısayım derken (cilt bakımı, kuaför, alışveriş) iyice savruk bir tip oldum çıktım. Ortam neden yok benim? Ya kredi kartlarını şişirir, son kuruşuma kadar maaşımı harcar abartırım ya da tasarrufu daha doğrusu ekonomik modu bahane eder kenara çekilirim. Hiiiiiç doğru bir alışkanlık değil.. Bunları hiç takmayıp sonradan keşfeden ve ne yapacağını nasıl yapacağını bilmeyen kızlar gibi durumun farkında ama nerden başlayacağım sorusuyla ortadayım. Kilo aldım bu kiloyla yeni kıyafet almam kafamın sonucu heeeep aynı şeyleri giyiyorum..

Elimdeki işlerin bugünkü kısmını bitirip bir şeyler düşünsem iyi olacak. Cidden iyi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder