23 Mayıs 2013 Perşembe

1. hafta 5. gün

04:50'de uyandım, kendime gelip kalktığımda 5 olmuştu. koşarak lap top'ı açıp, biraz masada sürünüp kanepede yatar pozisyonda arada uykuya dalarak 8:20'ye kadar çalıştım-uyudum.

kendime gelince bir büyük bardak ingiliz karbonatlı su içtim.

10:30 civarı kahvaltı.

KAHVALTI: 1 tam+3 beyazla kırmızı pulbiberli çırpılmış yumurta, bir kase maydanoz salatası, zeytinyağlı, limonlu ve bir domatesli, 3 malta eriği.

ÖĞLE: 1 tabak patlıcanlı, kabaklı, domatesli, biberli sebze yemeği, 1 orta boy salata kasesi cacık (zeytinyağı eklenmiş)

Vitamin&Besin Desteği: 1 centrum hapı

Fiziksel aktivite: Gün ortası açıkhavada 30 dakika yürüyüş, akşam açıkhavada 80 dakika yürüyüş

AKŞAM: Yürüyüş, duş derken saat 9'u buldu. Akşam yemeği yesem mi yemesem mi derken yarım avuç çiğ badem yedim akşam yemeği niyetine.

Sıvı miktarı: 1,5 litre su (250ml'si ingiliz karbonatlı), 2 kupa yaseminli yeşil çay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder