27 Mayıs 2013 Pazartesi

2. hafta 2. gün

1 gibi yattım. dayanamadım pek oturmaya. sabah da zombie gibi kalktım, aceleyle bir duş aldım. yanımda getireceğim activia'ları ve bademleri evde unuttum.
ofise gelince 8 gibi bir bardak suyla ilaç içtim.

9'a doğru da eldeki imkanlarla kahvaltı yaptım.
KAHVALTI: 3 tane üzerine zeytin ezmesi sürülmüş etiform mısır ve pirinç patlağı.

Öyle anormal bir yoğunluğum var ki ne evle ilgilenebiliyorum, ne kendimle. Spor yapacağım vakit resmen işten çalmak olacağı için dün spor yapamadım. yani masadan kalktım tv izledim şunu bunu yaptım da spora vakit ayıramadım durumu yok. yemek hazırladığım, wc'ye gittiğim vb anlar dışında hep masa başındaydım, çalışıyordum.   maalesef bir süre böyle gözüküyor..

ARA: 1 kuru kayısı, 2,5 etiform pirinç patlağı

ÖĞLE: 1 mercimek çorbası, 1 hellimli salata

ARA: çeyrek avuç karışık çiğ kaju ve badem,2-3 kuru erik

Fiziksel aktivite: Sabah 8'de ofise geldim, 16:40'ta çıkacağım birazdan ve şu saate kadar PC başında çalıştım, derse girdim, wc'ye gittim, mutfaktan su ve yeşil çay aldım. Durumum budur yani. :) demiştim işten çıkarken ama eve giderken madem eşimin halı saha maçı var beni de yakınlardaki parkta bıraksın, yürüyeyim fikri geldi aklıma. 85 dakika açıkhavada tempolu yürüdüm. bacaklarım zorlandı resmen, akşam evde çalışacaktım hiç çalışamadım ama yürüyüş çok iyi hissettirdi.

AKŞAM: 9 civarı yiyebildim yürüyüşten dönüp hazırladım vs. 1 büyük kabaktan yapılmış zoodle! :) Bu kadar ferah pratik ve lezzetli bir şey olamaz. 1 sade activia.

Sıvı alımı: 1 litre civarı (çok yetersiz maalesef)

3 yorum:

  1. böyle yoğunlukların kucağında boğuşurken insanın en son ihtiyacı bir de "spor yapmalıyım" stresi bence deryacım ya. seninki kadar yoğun olmamakla birlikte yoğun bir tempom olduğu için bunu çok yakından yaşadım öğrendim ve sonunda gördüm ki her şeyden önce kafa rahatlığı. koşturuyoruz zaten her gün, bir de kendimize ek yük çıkartmamızın anlamı yok ve nasılsa her şey için uygun zaman oluşuyor günü gelince.
    sen o kısımlara takılma, beslenmeni düzenlediğinde ve vakit bulabildikçe açık hava egzersizleri yaptığında (hani şu yürüyüşlerin var ya çok imrendiğim, onları diyorum) her şey zaten harika olacaktır. çok feyz alarak takip ediyorum, eklemeliyim bunu da.
    sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  2. Aslı çok teşekkür ederim, haklısın önce kafa rahatlığı, o rahat olamama durumu değil mi ki saçma sapan yiyeceklerden sonra hırsını çıkartan. ;)

    Çok çok sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil