20 Mayıs 2013 Pazartesi

n'oldu ne bitti?

Cuma günü ne yediysem yazdığım mode'dan aman ne bulursam yiyeyim ruh haline geçtiğimden beri Tazmanya Canavarı hızı ve estetiğiyle ne bulursam yedim. Ben kendimden neyin acısını çıkartıyorum belli değil.

Düğün şahaneydi, İstanbul çok güzeldi, insanın sevdiği ve özlediği akrabalarıyla güzel nedenler için bir araya gelmesi şahane. Düğün fotoğraflarımdan durumumun vehimetini bir kere daha gördüm. Yüzüm güzel, ruhum güzel şeklinde es geçtim zira kendime acıyamayacak kadar çok işim var. Kilo, tez, proje, ailevi sorumluluklar, ev vs vs..

Geçenki başlangıcı değil şuraya yazdıklarımı ve bugünü 10 haftalık maratonun başlangıç noktası olarak düşünüyorum.

Su içmemenin, hamuru şekeri abartmanın sonucu olarak sabah işe gitmeden aç karna kendi evimdeki yağ oranı ölçen tartıyla yaptığım ölçümü paylaşıyorum:

20 Mayıs 2013 Pzt:

Ağırlık: 76.4

yağ oranı: %32.1

Su oranı: 48.5


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder