11 Haziran 2013 Salı

4. hafta 2. gün

Sabah kalktım, duş aldım, ilacımı içtim, okula getireceğim yemekleri çantaya yerleştirdim. Sekiz buçuğa doğru evden getirdiğim 1 kase kiraz, 10 badem ve içine tarçın katılmış sade activia ile KAHVALTI yaptım.

Gönderdiğim bir bölüm üzerine bir hocadan berbat eleştiriler aldım. Emek var, insan psikolojisi diye bir şey var, insan biraz insaflı ve yapıcı olur yahu.. Neyse, bu haftaiçi insan üstü bir çabayla çalışmam gerekiyor. Çok önemli bir hafta.

Ekstra spor yapabileceğimi sanmıyorum ama bunalınca kampüste yürüyecek zaman bulurum umarım.. Bana ve çalışan didinen herkese kolay gelsin..

ÖĞLE: 1 küçük tabak zoddle, yarım porsiyondan az tavuk sote, uno kepekli stick bir küçük paket.

ARA: 1 kayısılı activia (tarçın eklenmiş) 3 badem

ARA:  8 gün kurusu, yarım avuç badem

1,5 litre su,2 kupa yeşil çay.

AKŞAM : zeytinyağı gezdirilmiş yoğurtlu semizotu salatası, yerım tabak patatesli tavuk yemeği.

Akşam yemeğinden sonra tek tükettiğim şey yarım litre suydu.

Spor yok.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder