10 Haziran 2013 Pazartesi

3. hafta 6. gün

sabah tartıldım ancak 70.8 mi 70.9 mu çıktım tam hatırlayamıyorum ama 70'lileri görmek bana 602lılara çok yaklaştığım anlamına geldiği için acayip mutluluk ve güven verdi.

sabah gürültüden bölük pörçük uyudum, 12 civarı tam anlamıyla kalktım denebilir. 13:30 ilk öğün oldu. kalkınca ilacımı içtim.

KAHVALTI: 2 beyaz+1 tam çörekotu, karabiber, pul biber ile çırpılmış yumurta, badem, siyah zeytin, az z.yağı eklenmiş söğüş domates salatalık, gecede suda bekletilmiş 3 gün kurusu, 1 küçük demlik yeşil çay. wasa yedim mi yemedim mi hatırlamıyorum..

1.5 litre karbonatlı su

yeşil çay, 7 otlu çay.

ara öğün: çeyrek avuç badem, 1 kase beyaz dut, 1 küçük kase kiraz.

ANA ÖĞÜN: maalesef çooook geç saatte. 22:30'dan sonra sanırım, neyse ki 3'e doğru uyudum.
1 kase cacık, 1 derin yemek tabağı kabaklı ve kırmızı mercimekli bol baharatlı çorba.
centrum, imeeden, ginseng.

evdeydim hiç fiziksel aktivite yok. tez sağolsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder