7 Haziran 2013 Cuma

3. hafta 5. gün

Dün işten sonra kendi evime geçtim. insanın kendi düzeni gibisi yok, en sevdiklerinin yanında bile olsan insan kendi düzenini arıyor. hele benim gibi kendi alanına düşkünsen.

Dün gece midem çok kazındı ama baktım sabahlayamayacağım hiiç düşünmedim bile bir şeyler atıştırmayı.

Su içtim, bir şeyler okudum, yazdım, çizdim ve yattım.Sabah yine inşaat gürültüsüyle uyandım. sabır..

Gece yatmadan dün yaptığım kırtasiye alışverişi sonucu edindiğim bembeyaz yapraklı deftere pastel rengi kalemlerle bana ilham veren şeyleri yazdım. Fena bir gün geçirmemenin, altından başarıyla kalkılan sunumun ve kendimi sabote etmediğim günün iyi hisleriyle uyudum.

Yatakta bir süre daha uyumaya çalışıp sonuç alamadıktan sonra kalktım. Tartıldım: 72.2. Önceki tatılmamda (1 haziran'dı sanırım) 71.7 çıkmıştım. sonra nasıl saçmaladığımın ve bağırsak tembelliğimin kaydı burada. buna da şükür halindeyim. pes etmeden devam (bu da durmak yok yola devam sloganına benzediğinden sinir etti beni şimdi..).

İlacımı içtim, evi birazcık topladım, çalışma masamı hazırladım, kahvaltımı hazırladım.

KAHVALTI: 2 tam+1 yumurta sarısından çırpılmış yumurta (deniz tuzu, çörek otu, bol pul biber ve karabiber ile), 2 wasa fiber (wasa yazdığımda wasa mini sandwichleri değil sunta gibi plaka halindeki wasaları kastediyorum), 10 çiğ badem. (ee daha n'olsun? :) )

ARA: geç bir ara öğün oldu biraz. bir kupa ılık suda bekletilmiş 3 gün kurusu iyice yumuşadığında, peçete ile fazla suyunu aldım, içlerine yarım ceviz koydum (toplam 1.5 ceviz içi yani). üzerine tarçın serptim ve içine bol karanfil atılmış yaseminli yeşil çayla götürdüm. bunu her tatlı aşerdiğimde yaparım artık resmen incir tatlısı bu. suyu iyi süzdürmek, fazlasını peçete ile almak püf noktası.

1 büyük kupa mate çayı, içinde çubuk tarçınla.

II. ANA ÖĞÜN: 2 kabaktan zoddle (traşlanmış çok az su ve zeytinyağı ile pişirilmiş kabak)

ARA: 1 kayısılı activia (tarçın eklenmiş), yanında altı badem

AKŞAM YEMEĞİ YERİNE: 1 kase kiraz, 1'2 orta boy kase dut.

gün içinde 1.5 litre karbonatlı su

yatmadan karanfil eklenmiş yeşil çay.
 imeedenx2, centrum, pmega 3 x2, ginsengx2.

tüm gün evdeydim ama ev içinde normalin aksine hareketliydim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder