4 Haziran 2013 Salı

3. hafta 2. gün

sabah 7'de kalktım.
8'e doğru ofisteydim. ilacımı içmedim, bir kaç gündür yaptığım gibi.

KAHVALTI olarak ofiste bulunan 3,5 etiform pirinç ve mısır patlağı ile zeytin ezmesi yedim.

ÖĞLE: mercimek çorbası ve hellimli salata.

İşten biraz erken çıkıp eve geldiğimde ipler koptu işin stresi, eşimin şehir dışına çıkacak olması ve bnm göçebe gibi annemlere gidecek olmamın verdiği sıkıntı (insan işi yoğunken evden ayrı kalmak istemiyor). eve girdikten sonra önce sehpanın üzerindeki sableleri kestirdim gözüme bir tane ye nefsin körelsin dedim sonra 4 tane yedim sonra anlamsızca müsli. annemlerde bol bulgur pilavı ve fırında yaz türlüsü, kirazlar, karpuzlar, tereyeğlı ekmekler, erikler, nektarinler.. o kadar tıkındım ki yatana kadar sabah gaz sancısıyla uyandım.

sıfır hareket bir iki bardak su ve bir kupa yeşil çay.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder