4 Haziran 2013 Salı

3. hafta 1. gün

İşe gidemedim, evden çalışacaktım güya. Ama acayip bir sersemlik, halsizlik, uyku hali, uyumamaktan, yorgunluktan dengem bozuldu hissediyorum.

Sabah insan gibi kahvaltı yapacağıma evde bulunan frambuazlı donut'ı mideye indirdim. yanlış yaptığımı buna gerek olmadığını bile bile.

Sonra tüm gün yediklerim: kurabiye, bir minik çikolatalı kuruvasan, ice tea, akşam 3 ızgara köfte ve zoodle (kabak noddle'ı, tıraşlanmış kabaktan), etiform pirinç ve mısır patlağı bir paket, bir büyük kase müsli sütle, 2 muz, çubuk kraker, 3 sable bisküvi.

şu yediklerimden sadece ızgara göfte ve kabağı bir de müsliyi eşimin yanında yedim diğerleri o yokken. bu ne demek bu saçmalamayı bir başkasının görmesini istemedim, bile isteye saklaya saklaya saçmaladım. çok yazık.

tün gün evde, sıfır hareket, toplasan iki bardak su.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder