10 Haziran 2013 Pazartesi

4. hafta 1. gün

sabah canım pek bir şey çekmedi. peklik de sinirimi bozuyordu. sabah ilacımı içtim.

2 kayısılı activia(tarçın eklenmiş), 3 kuru erik, 10 badem. üstüne alman form çayı ve yeşil çay.

(neyse işe yaradı..)

ÖĞLEN: 1 kase dolusu tarhana çorbası (ev yapımı).

ginseng, centrum, imeeden.

çalışırken kalkıp 10 dk yürümekten başka hareket yok akşama kadar.

ARA: 6-7 çiğ badem

AKŞAM: azıcık zeytinyağı gezdirilmiş ev yapımı yoğurtlu semizotu, zoddle (traşlanmış kabak ve hala sıkılmadım bence şahane bir lezzet), baharatla ve zeytinyağı ile marine edilmiş kuşbaşı tavuk sote.

ARA: 4 kuru erik, çeyrek avuç çiğ badem. 1 kupa yaseminli yeşil çay, 50 kuruş büyüklüğünde eti karam bitter çikolata (normal saatte yatsam hiç gerek duymazdım bu ara öğüne ancak oturup teze bir bölüm yazdım o yüzden beynime glikoz takviyesi lazım diye düşündüm. :) 2'ye doğru da yatağa gidiyorum.

1.5 litreden fazla su içtim.
zorunlu hareketsizliğim dışında bir sorun görmüyorum pek gerçi paris bloglarına bakacağıma 3 mil leslie yapsaydım hem şu an olduğum yere söylenmez hem paris özlemimi depreştirmez hem de hareket etmiş olurdum.

bir de aylar sonra bugün evimde 3 kap yemek pişirdim, eşimle karşılıklı yedim. iyi ki bitmiş proje ben bu huzuru özlemişim yahu.. tez de bitse bi..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder