5 Haziran 2013 Çarşamba

3. hafta 3. gün

sabah gaz sancısıyla kalktım. ve pişmanlıkla ama çok enteresan tüm o yürüyüşler bedenimi belirgin şekilde değiştirdi, cidden daha ince görünüyorum aynada, pantolonum bollaştı. tüm bu 3 günlük hayvani yemelerime rağmen..

haa bu bendeki şuursuzluğa çare oldu mu. başlangıçta pek değil..

açtım, yetişmesi gereken bir işle ilgili mail gelmişti, dünün pişmanlığı vardı, gittim ekşi mayalı tam buğday unu ekmekten 3 dilim kestim, tereyağı sürdüm, tuz ektim yedim. daha da yerdim.. yerdim de kızım kalk stres olacağına işini gücünü planla ve çalış dedim.

sonrası yeşil çayımı yaptım, masama 1.5 litrelik suyu koydum, gunun kalanını protein ve yesillikle telafi edeceğim ve en az bir saat yuruyusle.

su 3 hafta benim için cok onemli, elimdeki işler, dönemin kapatılması, yeni projeler.. o yüzden konsantrasyonumu çok şeye bölmektense, işlerimi düzenleme, maddi olarak akıllıca davranma kararlarımı uygulama bir de düzgünce beslenip yürüyüş yapmaktan başka bir şeyle uğraşmak istemiyorum. hep sosyal olayım, hem eğleneyim, hem o hem bu şu dönemi değil benim için şu ara.. zamanımı düzenli olarak ayırdığım diğer tek şey sosyal medyadan eylemleri takip etmek. bu sansür süreciyle ilgili bir çalışma için de veri topluyorum. bu günleri unutmayıp tarihe kazımak gerek.. hem bilim insanı olarak hem de sade vatandaş olarak!

öyle işte.. gün bitmeden yine yazarım.

2 kupa yaseminli yeşil çay

ara: 1 orman meyveli activia

ÖĞLE: 1 büyük salata kasesi mozarellalı (mozarelladan bir dilim yedim), domatesli, aysbergli, babycornlu, azıcık zeytinli, zeytinyağlı limonlu salata yanında 3 kasap köftesi

200 ml su

akşam: az zeytinyağlı çoban salatası, 2 kase arpa şehriyeli tavuk çorbası

GECE: 4 orta boy nektarin, 2 kocaman erik (özetle epic fail)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder